Hvis du ofte oplever, at din HomeID-app går ned, kan du prøve følgende muligheder en efter en:
1. Luk og genstart HomeID-appen.
2. Sørg for, at du har installeret den seneste version af HomeID-appen. Søg efter opdateringer i App Store.
3. Genstart telefonen.
4. Tøm cachen på din telefon (Indstillinger (Settings)/HomeID/Tøm cache (Empty Cache))
5. Som en sidste mulighed kan du fjerne og geninstallere HomeID-appen
Hvis intet af ovenstående virkede, bedes du kontakte din lokale Philips-kundesupport.
Hvordan får jeg HomeID-appen?
Udgivet den 16. oktober 2024
Krav til smartphone og tablet
Apple iOS
NutriU-appen er kompatibel med Apple iPhones. Du skal som minimum have iOS 14.0 installeret.
Android
Hvis du bruger en Android Smart-enhed, skal du bruge minimum Android 9.0.
Appen kan også køre på tablets, men da den er designet til smartphones, kan du muligvis ikke se den korrekt på en tablet.
NutriU-appen er kompatibel med Apple iPhones. Du skal som minimum have iOS 14.0 installeret.
Android
Hvis du bruger en Android Smart-enhed, skal du bruge minimum Android 9.0.
Appen kan også køre på tablets, men da den er designet til smartphones, kan du muligvis ikke se den korrekt på en tablet.