0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips Airfryer findes ikke på listen over enheder i HomeID-appen

    Udgivet den 21. februar 2024
    Find ud af, hvordan du finder frem til din Philips Airfryers enhedsmodel på HomeID-listen i vores artikel nedenfor.
    I HomeID-appen forkortes enhedens modelnummer ved hjælp af et "x". Hvis du f.eks. har Philips Airfryer-modellen HD9650, kan du vælge HD965x i appen.

    Hvis din enhedsmodel stadig ikke findes på listen, betyder det, at din Airfryer muligvis ikke er tilgængelig i dit valgte land. Hvis det er tilfældet, kan du kontakte vores eftersalgssupportservice, som derefter kan viderestille de dig til de relevante medarbejdere eller sende relevant information.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.