0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips 1000 Series Dual Basket Airfryer viser en fejlkode og tænder ikke

    Udgivet den 29. januar 2025

    Hvis din Philips 1000 Series Dual Basket Airfryer ikke tænder og viser en fejlkode, kan du finde de mulige årsager og løsninger nedenfor.

    Det er muligt, at din airfryer blev opbevaret på et koldt sted.
    Tag stikket ud af stikkontakten, og lad apparatet hvile i et varmt rum i en time, før du sætter stikket i igen.

    1. Hvis din enhed blev opbevaret ved en lav omgivende temperatur, skal du lade den varme op til stuetemperatur i mindst en time, før du slutter den til igen.
    2. Hvis fejlkoden stadig vises på displayet, efter du har sat stikket i igen, skal du kontakte os for at få yderligere hjælp.

    Opdeleren er ikke samlet. Saml opdeleren, og sæt skuffen tilbage i apparatet.

    Prøv at trække stikket ud og sætte det i enheden igen. Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte Philips' servicehotline eller dit lokale Philips Kundecenter.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.