E1 eller 0x1002
Din Airfryer blev sandsynligvis opbevaret på et koldt sted.
Tag stikket ud af stikkontakten, og vent 30 minutter, før du sætter stikket i igen.
E2
Du har indtastet forkerte WiFi-legitimationsoplysninger. Indtast de korrekte WiFi-legitimationsoplysninger igen for at fortsætte.
E3 eller 0x4001
Tilslutningsfunktionen er defekt. Du kan stadig bruge enheden uden tilslutningsfunktionen eller kontakte os for at få yderligere hjælp.
E4, E5, E6, E8, E9, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 eller 0x3003
Tag stikket til din Airfryer ud, og sæt det i igen. Hvis fejlkoden stadig vises på displayet, skal du kontakte os for at få yderligere hjælp.
E10, 0x9002
Airfryer registrerede et problem under madlavning med et Auto-Cook-program.
Tag stikket ud af stikkontakten, og sæt stikket i igen. Sørg for, at du er tilsluttet Wi-Fi, så din Airfryer kan udføre en firmwareopdatering, hvis den er tilgængelig. Genstart Auto-Cook-programmet.
Hvis fejlen fortsætter, skal du kontakte os for at få yderligere hjælp og oplyse, hvilket Auto-Cook-program der forårsagede problemet.
E11, 0x9003
Airfryer anvendt på en anden strømspænding end den angivne.
Tag stikket ud af stikkontakten, og sæt stikket i igen. Prøv at bruge et andet stik. Tag andre apparater ud af stikkontakten.
Hvis der fortsat er problemer, kan du kontakte os for at få yderligere hjælp.