1
Shop

Philips Shop er under opdatering


Vi er i øjeblikket i gang med fortage nogle forebedringer. Vi kommer snart tilbage online

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg bytte eller returnere et produkt, jeg allerede har købt?
Du kan bytte eller returnere dit produkt via vores kundeservice. Klik her for kontaktoplysninger
Hvordan kan jeg følge min ordre?
Du modtager en e-mail fra os, når din ordre er afsendt. Den indeholder et tracking-link fra vores pakkeleverandør. Brug dette link til at følge din pakke.
Hvordan får jeg min faktura fra en tidligere ordre?
Hvis du har afgivet en ordre tidligere og har brug for fakturaen, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Så hjælper vi dig gerne!
Kan jeg afgive en ordre til kundeservice?
Nej, det er desværre ikke muligt, mens vi konverterer vores systemer. Du kan bestille som normalt, så snart vores onlineshop er klar igen.
Hvem kan besvare mine øvrige spørgsmål?
Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du har andre spørgsmål! Klik her

Kontakt og support

Vi er her for at hjælpe dig. Kontakt os i vores åbningstider via chat, telefon eller kontaktformularen, så hjælper vi dig med din sag.  Klik her

Teknisk support og garanti

Skal du have løst et teknisk problem, finde en manual eller have svar på spørgsmål vedrørende dit produkt eller garantien, så besøg vores supportside! Klik her