0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min nye Philips-skægtrimmer eller -shaver tænder ikke

    Udgivet den 27. september 2023
    Hvis du for nylig har købt en Philips-trimmer eller -shaver, og den ikke tænder, når du tager den ud af emballagen, skal du se oplysningerne nedenfor.
    Før din Philips-trimmer eller -shaver forlader vores fabrik, sætter vi den i en særlig dvaletilstand. Denne tilstand skal forhindre, at din enhed tændes utilsigtet under emballering eller transport.
    For at "vække" din enhed skal du slutte den til en stikkontakt og lade den oplade i mindst 5 minutter. Dette bringer din trimmer eller shaver ud af dvaletilstanden, og du kan derefter bruge den som normalt. 

    Selvom vi anbefaler, at du lader enheden oplade helt (se brugervejledningen for specifikke tidspunkter), er det normalt tilstrækkeligt at oplade enheden i 5 minutter eller mere for at bringe enheden ud af dvaletilstanden.
    Hvis du allerede har brugt din Philips-shaver eller -trimmer, og den ikke længere tænder, kan yderligere rengøring muligvis løse problemet.

    Tjek indersiden af barberhovedet/-hovederne eller skæretænderne/skægkammeret for ophobning af hår eller snavs. Ophobninger kan blokere enhedens bevægelige dele og forhindre den i at tænde, så sørg for at rengøre den grundigt. Du kan finde specifikke rengøringsinstruktioner i den brugervejledning, der fulgte med enheden.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.