0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Garantipolitik for Lyd og billede, Husholdningsprodukter, Belysning til biler

    TV · Skærme · Video · Lyd · Kommunikation · Køkken · Kaffe · Støvsugere · Beklædningspleje · Luftpleje · Vandpleje · Bilbelysning

    Philips' produkter er designet og fremstillet efter de højeste standarder og leverer høj ydeevne, brugervenlighed og nem installation. Hvis du støder på vanskeligheder under brugen af dit produkt, anbefaler vi, at du først ser i brugervejledningen eller læser oplysningerne i afsnittet Support på dette websted, hvor du (afhængigt af produkttypen) kan finde en brugervejledning, der kan downloades, ofte stillede spørgsmål, instruktionsvideoer eller et supportforum.
     
    I det usandsynlige tilfælde, at der forekommer en fejl på produktet, vil Philips sørge for, at dit Philips-produkt bliver serviceret gratis, hvis du informerer os om fejlen inden for garantiperioden, under forudsætning af, at produktet er blevet anvendt i overensstemmelse med brugervejledningen (f.eks. i et bestemt miljø). For visse produktkategorier er det et af Philips' partnerselskaber, der er garantigiver for produktet. Se den dokumentation, der fulgte med produktet.
     
    Hvis du anmoder om service af dit produkt i Danmark og Finland, men du har købt produktet i udlandet, vil Philips bestræbe sig på at få dit produkt serviceret under garantibetingelserne for det land, hvor du købte produktet.
     
    Dette dokument gælder kun for forbrugerprodukter. For professionelle produkter gælder garantibetingelserne for salgs- eller indkøbsaftalen.

    Garantiperiode

    Garantiperioden i Danmark og Finland for de nævnte produktkategorier i dokumentets overskrift er på 24 måneder, dog med følgende undtagelser:

    Produktkategorie

    Garantiperiode

    LCD-skærm serie B, BDM, M, S, X, P og V (For serie V, gælder det for produkter købt efter 1. december 2019 og frem).

    36 måneder

    Autolyskilder er "slitage"-produkter", så den juridiske garantiperiode gælder ikke.

    Vi tilbyder alligevel følgende garantiperioder:

    • LED upgrades, Xenon-pære

    Garantien er 2 år eller 60.000 km, afhængigt af hvad der indtræffer først.

    • Almindelige halogen, Hiper og blinklys

    Garantien er 1 år eller 30.000 km, afhængigt af hvad der indtræffer først

    • Højeffektiv halogen (X-treme Vision, X-treme Vision Plus, Racing Vision, White Vision, Color Vision, Vision Plus)

    Garantien er 3 måneder eller 10.000 km, afhængigt af hvad der indtræffer først

    • Produkter til bilbelysning

    Ud over standardgarantien, der gælder for de fleste af vores bilprodukter, tilbyder vi dig en udvidelse for vores udvalgte produkter. Registrer dit køb for at få disse udvidede garantier: Philips.com/auto-warranty

    Garantibetingelser

    Garantiperioden begynder på den købsdato, som er angivet på dit købsbevis, og udløber ved udgangen af den periode, der er angivet i afsnittet "Garantiperiode". Hvis du har brug for service, men har mistet dit købsbevis, eller detailhandleren er ukendt for Philips (f.eks. en sælger på en online auktionskanal), anses garantiperioden for at være begyndt tre måneder fra den fremstillingsdato, som er angivet på produktet, eller som udledes af serienummeret. Hvis du har brug for service til produkter, hvor der ikke er angivet produktionsdato eller serienummer på produktet, kræves der et gyldigt købsbevis.

     

    Hvis en reparation ikke er mulig eller ikke er kommercielt rentabel, kan Philips erstatte produktet med et nyt eller et nyistandsat produkt med tilsvarende funktionalitet. Efter en reparation, firmwareopgradering eller udskiftning fortsætter garantiperioden fra datoen for det oprindelige køb.

    Hvad er ikke omfattet?

    Garantien dækker ikke følgeskader (herunder, men ikke begrænset til, tab af data eller tab af indkomst), eller erstatning for aktiviteter udført af dig selv, som f.eks. regelmæssig vedligeholdelse, installation af firmwareopdateringer eller lagring eller gendannelse af data.

     

    Garantien omfatter ikke, eller gælder ikke:

    • Hvis købsbeviserne på nogen måde er blevet ændret eller gjort ulæselige.

    • Hvis modelnummer, serienummer eller produktionsdatokode på produktet er blevet ændret, fjernet eller gjort ulæseligt.

    • Hvis reparationer eller produktændringer er blevet udført af uautoriserede serviceorganisationer eller personer.

    • Hvis fejlen skyldes overdreven brug, som produktet ikke er beregnet til, f.eks. konstant brug i et kommercielt miljø.

    • Hvis fejlen skyldes misbrug af produktet eller miljømæssige forhold, der ikke er i overensstemmelse med brugervejledningen.

    • Hvis defekten skyldes tilsluttet tilbehør eller ekstraudstyr, som ikke er anbefalet i brugervejledningen. 

    • Hvis enheden er blevet beskadiget, herunder, men ikke begrænset til, skader forårsaget af dyr, lyn, unormal spænding, brand, naturkatastrofer, transport eller vand (medmindre brugervejledningen udtrykkeligt angiver, at produktet kan skylles).

    • Ved normal slitage af produktdele, som i sagens natur med tiden opbruges (f.eks. støvsugerposer eller filterpatroner). 

    • Hvis produktet ikke fungerer ordentligt, fordi det ikke oprindeligt var konstrueret, fremstillet eller godkendt til brug i det land, hvor du anvender produktet, hvilket kan forekomme, hvis du har importeret produktet.

    • Hvis produktet ikke fungerer korrekt pga. problemer med at få adgang til eller oprette forbindelse til tjenesteudbydere, f.eks. forstyrrelser i adgangsnetværk (såsom kabel-tv, satellit eller internet), fejl på abonnentens eller udbyderens linje, lokale netværksfejl (kabler, filserver, brugerens linje) og fejl i transmissionsnetværket (interferens, kodning, fejl eller dårlig netværkskvalitet).

    • For tredjepartsapps, der anvendes på eller med dine produkter.

    Har du brug for service?

    For at undgå unødig ulejlighed anbefaler vi, at du læser brugervejledningen omhyggeligt igennem og/eller læser afsnittet Support på dette websted, før du kontakter din forhandler eller Philips. For at få service inden for garantiperioden skal du kontakte kundeservicecenteret via en af de kontaktmetoder, der er angivet på dette websted. Når dit produkt ikke længere er omfattet af garantien, kan du i nogle lande kontakte det nærmeste autoriserede servicecenter direkte. Hvis det er tilgængeligt, kan du finde adresser på servicecentrene på dette websted.

     

    Vi kan hjælpe dig mere effektivt, når du kontakter Philips eller vores tjenestepartnere, hvis du har følgende klar:

     

    • Produkttype- eller modelnummer (også nogle gange kaldet model-id)

    • Købsbeviset (f.eks. den originale faktura eller kvittering), der angiver produktets købsdato og modelnummer, forhandlerens navn og

    • Det serienummer eller den produktionsdatokode, som er angivet på produktet.

     

    Modelnummeret og serienummeret eller produktionsdatokoden (hvis tilgængelig) findes i batterirummet eller på bagsiden eller i bunden af produktet. 

    Fejlfinding og reparation

    Har du brug for hjælp med produktet?

    Find reservedele og tilbehør

    Find reservedele eller tilbehør for dit produkt

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.