1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    Produkter

    Multigroom series 7000 13-i-1, ansigt, hår og krop

    13 redskaber, DualCut-teknologi, Op til 120 min. driftstid, Kan bruges i brusebad MG7715/15

    Fejlfinding

    Min Philips-næsehårstrimmer fungerer ikke

    Hvis din Philips-næsehårstrimmer ikke starter, kan der være flere årsager. Gør følgende for at finde ud af, hvad problemet kan være.

    Hvis du drejer dækslet til batterirummet til positionen "on", og din næsehårstrimmer ikke starter:

    1) Fjern skærenheden ved at dreje den.

    2) Tænd og sluk den.

    3) Sæt skærenheden på igen.

    Sådan skiller du skærenheden ad

    Havde du ikke held med det?

    1) Trimmerenheden kan være blokeret af snavs. Læg skærenheden i blød i en skål med varmt vand med lidt sæbe i ca. 2 minutter.

    2) Batteriet er muligvis afladet. Udskift batteriet med et nyt.

    3) Sørg for, at batteriets poler (+ og -) vender den rigtige vej.

    Hvis din næsehårstrimmer stadig ikke fungerer, skal du aflevere den til din lokale Philips-forhandler eller kontakte vores kundeserviceteam.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: MG7715/15 , MG7735/15 , MG5740/15 , MG3710/15 , MG7770/15 , MG7710/15 , MG5730/15 , MG3720/15 , MG3740/15 , MG3730/15 , MG7720/15 , NT1150/10 , NT3160/10 , NT5175/16 , NT9145/10 , NT9130/40 , NT9130/16 . Mere Mindre

    Var det ikke det, du ledte efter?

    Fik du svar på dit spørgsmål?

    Hvis ikke, så kontakt os.