0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad gør man, hvis en HDMI-enhed ikke virker korrekt, når den tilsluttes TV'et? - UHD

    Udgivet den 2018-01-04

    Situation

    Der opstår ét af følgende problemer:
    ● Billedet er ikke synligt eller er unormalt
    ● Lyd kan ikke høres eller er unormal eller falder ud med jævne mellemrum?
    ● Meddelelse om intet signal fra kilde
    ● Der afspilles intet lyd-/videoindhold
    ● EasyLink/CEC fungerer ikke eller fungerer kun af og til
    ● Meddelelse om HDCP-relateret fejl vises

    Tjekliste

    Sørg for, at:
    • Fjernsynets og den eksterne enheds software er opdateret
    • Billede og lyd afspilles korrekt fra en anden kilde (f.eks. demoklip, Smart TV).
    • Den korrekte HDMI-port er valgt i menuen “Kilde” (Source).

    Svar

    HDMI-forbindelsen mellem den eksterne enhed og fjernsynet (gen)etableres på følgende måde:

    1. Tilpas fjernsynsindstillingerne

    Afhængigt af opsætningen af de forskellige enheder, der er sluttet til fjernsynet, skal du kontrollere, om indstillingerne er konfigureret korrekt. Kontroller, om lyd og/eller billede afspilles korrekt, efter indstillingen er blevet ændret.

    *Navnene på fjernsynets menupunkter kan have mindre forskelle

    2. Skift kilder

    Hvis TV'et ikke genkender HDMI-enheden, skal du skifte kilde til en anden enhed og tilbage igen.

    3. Genopret et "digitalt håndtryk"

    ● Sluk for fjernsynet
    ● Tag alle kabler, tilbehør og enheder ud af fjernsynet. Dette gælder også et eventuelt CAM-modul, hvis et sådant er isat
    ● Vent i mindst ét minut (efter at LED-indikatoren er slukket), inden strømkablet sættes i igen
    ● Tænd for fjernsynet igen uden at tilslutte de frakoblede kabler, tilbehør og enheder
    ● Tag strømkablet ud af den eksterne enhed. Sæt strømkablet i igen efter et minut, og start enheden.
    ● Vent 3-5 minutter på, at de afslutter deres opstartsprocesser.
    ● Sæt først HDMI-kablet i fjernsynet og derefter i enheden.

    4. Brug en anden HDMI-port

    Tilgængeligheden af forskellige standarder af HDMI-porte på fjernsynet giver mulighed for flere indstillinger til afspilning af indhold. Hvis der er billed- eller lydproblemer med en enhed, som er sluttet til HDMI 1 eller HDMI 2, skal du slutte enheden til HDMI 3 eller HDMI 4 på fjernsynet. Fjernsynets brugervejledning indeholder bestemte oplysninger om HDMI-portens funktionalitet.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 65PUS8102/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 65PUS7502/12 , 65PUS6412/12 , 49PUS6482/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 43PUS6412/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 , 43PUS6432/12 , 43PUS7202/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 65PUS7601/12 , 43PUS6031/12 , 55PUS6031/12 , 49PUS6031/12 , 75PUS7101/12 , 43PUT6101/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 49PUS6101/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 49PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 43PUS7100/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 55PUS9109/12 , 55PUS8809/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.