0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Kan jeg udskifte batteriet i min trådløse Philips AquaTrio-støvsuger?

    Udgivet den 11. maj 2023
    Læs vores artikel nedenfor for at finde ud af, om du kan udskifte batteriet i din Philips AquaTrio 7000- eller 9000-serie støvsuger.
    aquatrio 7000 og 9000

    1. AquaTrio 7000-serien

    Du kan ikke udskifte batteriet i din Philips AquaTrio 7000-støvsuger. Apparatet indeholder et genopladeligt batteri, som kun må udskiftes af en kvalificeret servicetekniker.

    Når du ikke længere kan genoplade batteriet, eller når det hurtigt løber tør for strøm, kan du tage apparatet med til et autoriseret Philips-servicecenter eller kontakte os for at få det udskiftet.  

    Bemærk: Den 2 års garanti, der følger med din Philips AquaTrio 7000-støvsuger, omfatter også batterierne.

    2. AquaTrio 9000-serien

    Hvis du vil udskifte batteriet i din Philips AquaTrio 9000-støvsuger, kan du nemt gøre det. 

    Følg følgende trinvise vejledning:  
    1. Sluk for maskinen.
    2. Afmonter den håndholdte 3-i-1-enhed (hvor batteriet er placeret) fra det tørre eller våde modul.
    3. Klik batteriet ind
    Hvis det genopladelige batteri har nået slutningen af sin levetid, skal du bruge et nyt batteri. Det er ikke nødvendigt at kontakte os. Litium-ion-batteripakken (XV1797) fås i vores onlinebutik.

    Bemærk: Apparatet XW9385 leveres med et ekstra batteri.

    Bemærk, at de to års garanti, der følger med dit Philips-apparat, også omfatter batterierne.
    Fastgør batteripakken til den håndholdte 3-i-1-enhed

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: XW9383/01R1 , XW9385/01 , XW9383/01 .

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.