0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvordan anmoder jeg om pengene tilbage på min tilfredshedsgaranti?

    Udgivet den 4. september 2024
    Besøg www.philips.com/sonicare-moneyback for at se de specifikke politikker og procedurer for dit land for at anmode om pengene tilbage på din tilfredshedsgaranti.
     

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: HX7106/01 , HX7420/08 , HX7108/04 , HX7421/08 , HX7401/07 , HX7423/08 , HX7423/09 , HX7119/02 , HX7403/05 , HX7400/06 , HX7101/04 , HX7113/01 , HX7119/01 , HX7400/01 , HX7400/02 , HX7401/01 , HX7403/01 , HX7406/01 , HX7406/02 , HX7408/01 , HX7408/02 , HX7410/02 , HX7411/01 , HX7411/02 , HX7419/01 , HX7420/01 , HX7420/02 , HX7421/01 , HX7423/01 , HX7428/02 , HX7429/01 , HX7429/02 , HX7101/01 , HX7429/03 , HX7101/02 , HX7101/03 , HX7103/01 , HX7108/01 , HX7108/02 , HX7108/03 , HX7109/01 , HX7110/01 , HX7110/02 , HX7111/01 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.