Philips-support
Jeg kan ikke åbne låget på min SENSEO®-kaffemaskine
Udgivet den 14 November 2023
En tilstoppet pudeholder kan medføre, at låget på SENSEO®-kaffemaskinen sætter sig fast. Brug disse trin for at forsøge at åbne låget på maskinen.
- Følg disse trin for at afmontere og rengøre pudeholderen:
- Sluk for SENSEO®-kaffemaskinen.
- Træk håndtaget så langt op som muligt, og vent 24 timer med at åbne låget igen. Der skal muligvis lægges kræfter i.
- Afmonter pudeholderen.
- Rengør sien i midten af pudeholderen med en børste og varmt vand, eller vask den i opvaskemaskinen.
For at forhindre, at dette sker igen, skal du sørge for regelmæssigt at afkalke SENSEO®-kaffemaskinen med pudeholderen på plads.
Hvis dette ikke løste problemet, skal du kontakte os.
Andre nyttige links
Har du brug for hjælp med produktet?
Leder du efter noget andet?
Se alle Philips Support-muligheder
Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.