0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg kan ikke åbne låget på min SENSEO®-kaffemaskine

    Udgivet den 14 November 2023
    En tilstoppet pudeholder kan medføre, at låget på SENSEO®-kaffemaskinen sætter sig fast. Brug disse trin for at forsøge at åbne låget på maskinen.
    Følg disse trin for at afmontere og rengøre pudeholderen:
    1. Sluk for SENSEO®-kaffemaskinen.
    2. Træk håndtaget så langt op som muligt, og vent 24 timer med at åbne låget igen. Der skal muligvis lægges kræfter i. 
    3. Afmonter pudeholderen.
    4. Rengør sien i midten af pudeholderen med en børste og varmt vand, eller vask den i opvaskemaskinen.
    For at forhindre, at dette sker igen, skal du sørge for regelmæssigt at afkalke SENSEO®-kaffemaskinen med pudeholderen på plads.

    Hvis dette ikke løste problemet, skal du kontakte os.
    Rengør SENSEO-pudeholderen
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.