0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Der er ikke noget cremelag på min SENSEO®-kaffe

    Udgivet den 14 November 2023

    Det kan ske, at SENSEO-kaffens skum- eller cremelag bliver mindre med tiden. Der er flere måder, hvorpå du kan forsøge at løse problemet selv. Brug nedenstående tips til at forbedre SENSEO®-kaffens cremelag.

    Læg kaffepuderne med den buede side nedad i midten af pudeholderen for at sikre en god kaffegennemstrømning.

    Sådan isættes SENSEO-kaffepuder

    Adskil kaffeudløbet, og rengør alle dele i opvaskemaskinen eller med opvaskemiddel og varmt vand.

    En tilstoppet pudeholder kan reducere kvaliteten af SENSEO®-cremelaget. Følg denne vejledning for at rengøre pudeholderen:

    Rengøringsinstruktioner

    1. Rengør pudeholderen i opvaskemaskinen eller brug en børste til at rengøre pudeholderen (se billede nedenfor)
    2. Sæt pudeholderen tilbage i kaffemaskinen
    Sådan rengøres SENSEO-pudeholderen

    Afkalk din SENSEO®-kaffemaskine mindst hver tredje måned for at holde maskinen fri for kalk. Sørg for at anbringe pudeholderen i kaffemaskinen inden afkalkningen. Du kan finde detaljerede instruktioner i brugervejledningen, som blev leveret sammen med din SENSEO®-kaffemaskine.

    Hvis ingen af disse trin løser problemet, skal du kontakte os for at få hjælp.

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.