1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Sonicare-tandbørste larmer

    Udgivet den 24. oktober 2022
    Hvis tandbørsten laver en høj eller unormal lyd, kan nedenstående fejlfindingstips hjælpe dig med at finde en løsning.

    Hvis ingen af disse tips hjælper, kan der være et teknisk problem med tandbørsten, som du ikke selv kan løse. Vi anbefaler, at du anmoder om en reparation af tandbørsten. Afhængigt af hvor du befinder dig, kan du arrangere en onlinereparation, besøge et af vores autoriserede servicecentre eller kontakte os.
     

    Den mest almindelige løsning: Udskift børstehovedet.

    TrinHandlinger
    1.Fjern børstehovedet fra håndtaget.
    2. Tænd tandbørsten.
    3.Laver din tandbørste stadig en høj og unormal lyd?
    • Ja: Tandbørsten er defekt, og du bør sandsynligvis få den repareret.
    • Nej: Hvis støjen stopper, er børstehovedet defekt eller slidt. Du skal udskifte børstehovedet med et nyt. 

    Vi anbefaler, at du anvender originale Philips Sonicare-børstehoveder. Uoriginale børstehoveder kan lave mere støj end originale børstehoveder. 

    Den næste mulige løsning: Placer børstehovedet korrekt.

    Hvis din tandbørste larmer unormalt højt, kan det skyldes et løstsiddende børstehoved. Sørg for, at børstehovedet sidder korrekt på håndtaget og ikke er løst. Der vil være et lille mellemrum mellem håndtaget og børstehovedet pga. vibrationerne. 
     
    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.