0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Kaffen, der kommer ud af min SENSEO®-maskine, er kold

    Udgivet den 14 November 2023
    Nogle faktorer kan påvirke kaffens temperatur under eller efter brygning. Brug disse tip til at øge kaffens temperatur på din SENSEO®-maskine. 
    Tykke kopper absorberer mere varme end tynde kopper. Prøv at bruge en tynd kop for at holde kaffen varm. Vælg også en passende kopstørrelse til din kaffe. Kaffen bliver hurtigere kold i større kopper. 
    Placer koppen under maskinens udløb, og lav en kop kaffe uden at bruge en kaffepude. Dette vil forvarme maskinen og koppen. Smid nu vandet i koppen ud, og lav en almindelig kop kaffe. Denne kop kaffe bør være varmere end før. 
    Hvis du tilsætter afkølet mælk, reduceres kaffens temperatur. Prøv at opvarme mælken, før du tilsætter den til din kaffe. 
    SENSEO®-maskinens interne kredsløb kan være tilkalket. Dette kan sænke temperaturen på vandet inde i maskinen. Afkalk kaffemaskinen regelmæssigt for at undgå, at dette sker. Se afkalkningsinstruktionerne til din SENSEO® her, eller se brugervejledningen. 
    Hvis den filterkaffe, der kommer ud af din SENSEO Switch, er kold, kan du prøve disse tip for at løse problemet.
    • Forvarm kanden ved at skylle den med varmt vand, før du brygger kaffe.
    • Bryg en hel kande kaffe for at holde en højere temperatur.
    Hvis ingen af disse tip løser problemet, kan du kontakte os for at få hjælp. 
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.