Min Philips-køkkenenhed kan ikke finde mit Wi-Fi-hjemmenetværk
Udgivet den 19. februar 2024
Hvis din Philips-køkkenenhed ikke kan finde dit WiFi-netværk, kan du finde mulige årsager og løsninger nedenfor.
Det betyder, at din Air Cooker eller Airfryer ikke længere er tilsluttet dit Wi-Fi-hjemmenetværk. Du har muligvis ændret dit Wi-Fi-hjemmenetværk og skal sætte dit apparat op igen.
Air Cooker: Start opsætning af Wi-Fi ved at gå til i Værktøjer (Tools) → Indstillinger (Settings)→ Wi-Fi-opsætning (WiFi Setup) på dit apparat, og følg instruktionerne på skærmen.
Airfryer: Sørg for, at din Airfryer er en model, der kan tilsluttes Wi-Fi: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.
Start parringsprocessen ved at starte opsætningen direkte fra indstillingerne i HomeID-appen eller ved at følge trinnene nedenfor for at starte parring med din Airfryer:
HD9255, HD9280, HD9285: Tryk længe på knappen til temperatur ned, og følg instruktionerne i appen.
HD9880: Gå til Indstillinger (Settings) → Wi-Fi-indstillinger (WiFi Settings) → Wi-Fi-opsætningstilstand (WiFi Setup mode), og følg derefter instruktionerne i appen.
Prøv at klikke på genindlæsningsknappen for at opdatere listen, eller vælg Tilføj Manuelt (Add manually) for at angive navnet på Wi-Fi-netværket manuelt.
Hvis dit netværk stadig ikke er på listen, skal du tage stikket ud af Philips-køkkenenheden og vente 15 sekunder. Slut derefter apparatet til strømmen igen, og prøv igen. Hvis dit netværk stadig ikke vises, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.
Airfryer-modellerne HD9255, HD9280, HD9285, HD9880 og Air Cooker NX0960 er udstyret med et Wi-Fi-modul 802.11 b/g/n med et 2,4 GHz-bånd.
Hvis din Wi-Fi-router er sat op til et enkelt 5 GHz-bånd, kan du prøve at skifte til dual-band-netværkstilstand for at aktivere 2,4 GHz-båndet. Slut derefter din smartphone til 2,4 GHz-netværket, og følg trinnene for at konfigurere din enhed.
Hjalp løsningerne ovenfor ikke med at løse problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.