0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    On/Off-knappen på My Philips Café Gourmet blinker

    Udgivet den 2022-04-19
    On/Off-knappen blinker normalt, når der ikke er vand i vandtanken til brygning. Dette aktiverer beskyttelsen. Du kan løse det ved følge trinene nedenfor. 
    Der er ikke vand i vandtanken til brygning, og det aktiverer overophedningssikringen og får knappen til at blinke.

    Følg nedenstående trin for at nulstille din Café Gourmet:
    1. Tag apparatstikket ud af stikkontakten
    2. Køl ned i ca. 30 min.
    3. Sæt stikket i igen
    4. Tryk på On/Off-knappen for at tænde for apparatet, lyset i On/Off-knappen lyser
    5. Sørg for at tilsætte vand før brygning
    Efter brygningen kan der være en lille mængde vand tilbage i vandtanken. Tør vandtanken af med en ren og blød klud, når apparatet er kølet af.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.