0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min Philips Café Gourmet har pletter på varmepladen/tanken efter brygning

    Udgivet den 1. november 2022

    Hvis du ser pletter på varmepladen eller vandtanken på din Philips Café Gourmet, kan du læse vores artikel med mulige årsager og løsninger.

    Regelmæssig afkalkning holder indersiden af vandtanken ren.
    Følg nedenstående trin for at afkalke din Philips Café Gourmet.
    1. Fyld vandtanken op til MAX-markeringen med hvid eddike (4 % eddikesyre).
    2. Åbn filteret.
    3. Tag et papirfilter (type 1x4 eller nr. 4) og ombuk de forseglede kanter, så filteret ikke går itu eller falder sammen.
    4. Placer papirfilteret i filterholderen.
    5. Sæt stikket i stikkontakten.
    6. Tryk på On/Off-knappen for at tænde for apparatet, lyset i On/Off-knappen lyser. Advarsel: Under brygningen, og indtil du slukker for apparatet, er vandtanken, filterholderen, varmepladen og kaffen i glaskanden varme.
    7. Lad apparatet køre, indtil vandtanken er tom. Bemærk: Efter brygningen kan der være en lille mængde vand tilbage i vandtanken. Dette er normalt og sikkert på vores rustfri stålplade i fødevarekvalitet.
    8. Tøm glaskanden, og fjern papirfilteret med kalkrester.
    9. Fyld vandtanken med friskt, koldt vand op til MAX-markeringen.
    10. Tænd for apparatet, og lad det gennemføre brygningen.
    Efter brygningen kan der være en lille mængde vand tilbage i vandtanken. Tør vandtanken af med en ren og blød klud, når apparatet er kølet af.
    Det er normalt, at der drypper lidt kaffe på varmepladen, når kanden fjernes. Vent på, at apparatet køler ned, og tør varmepladen af med en ren og våd, blød klud. 


    Løste dette ikke problemet? Kontakt os, hvis du har brug for yderligere hjælp.
     
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.