0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Forældreenheden til min Philips Avent Connected-babyalarm oplader ikke

    Udgivet den 21. november 2022

    Hvis du oplever problemer med opladning af forældreenheden, skal du følge nedenstående tip for at løse problemerne.

    • Sørg for, at den anvendte strømadapter er den originale, der fulgte med enheden, og kontroller, om der er eventuelle skader på strømadapteren. Hvis strømadapteren fungerer korrekt, tændes den grønne strømindikator på babyenheden, når babyenheden er tændt.
    • Hvis forældreenheden er længere end tre timer om at oplade, er der muligvis tændt for forældreenheden under opladningen. Sørg for, at forældreenheden er slukket under opladning.
    • Opladning af forældreenheden i nærheden af en varmekilde kan medføre, at den midlertidigt holder pause. Flyt forældreenheden væk fra varmekilden, og genoptag opladningen efter behov.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.