Jeg kan ikke tilslutte min Philips-køkkenenhed til min NutriU-app
Udgivet den 10. november 2023
Hvis du ikke kan tilslutte din Philips-køkkenenhed til din NutriU-app, skal du kontrollere de løsninger, der er beskrevet i artiklen nedenfor. Bemærk, at du kun kan tilslutte én Airfryer til én NutriU-konto ad gangen.
Hvis du ikke ved, om din Philips Airfryer er en tilsluttet eller ikke-tilsluttet model, skal du kontrollere, om modelnummeret svarer til de modeller, der er angivet i afsnittet "Connected Airfryers” (Tilsluttede Airfryers) på NutriU-enhedslisten. Bemærk, at listen nedenfor kun er et eksempel, og den kan variere fra land til land. Bemærk: Hvis du vælger et forkert modelnummer, kan NutriU muligvis ikke oprette forbindelse til din køkkenenhed. Du finder modelnummeret på typepladen i bunden af apparatet. Det begynder med HD eller NA. Hvis der f.eks. står HD9280/90 på typepladen, skal du vælge HD9280 i NutriU.
Undersøg, om dit hjemmenetværk fungerer korrekt, og at du har en tilgængelig internetforbindelse.
Kontrollér, om dit hjemmenetværk kører på 2,4 GHz, da din Philips-enhed er udstyret med et Wi-Fi-modul 11 b/g/n med 2,4 GHz.
Hvis din Wi-Fi-router i hjemmet er konfigureret til udelukkende at have en 5 GHz-netværksopsætning, skal opsætningen ændres til dual band-netværkstilstand, og telefonen skal derefter tilsluttes 2,4 GHz-netværket.
Sørg for, at din smartphone har forbindelse til internettet.
Hvis du bruger en VPN-forbindelse, skal du deaktivere den, da dette kan medføre problemer.
Sørg for, at du har den nyeste version af NutriU installeret (se i din App Store).
Hvis køkkenenheden allerede har været tilsluttet NutriU før, skal du slette den fra fanen med apparater i NutriU.
Tøm NutriU-appens cache i indstillingerne.
Tag køkkenenheden ud af stikkontakten, vent 30 sekunder, og sæt den i igen.
Kun HD9880 Airfryer og NX0960 Air Cooker: Sørg for, at dit Wi-Fi er aktiveret i menuen Settings/Tools (Indstillinger/Værktøjer) -> Setup WiFi (Opsæt Wi-Fi)
Kun NX0960 Air Cooker: Nulstil dine Wi-Fi-indstillinger på Air Cooker-displayet i menuen Tools (Værktøjer) → Settings (Indstillinger)
Start parringsprocessen fra NutriU-appen via fanen Appliances (Apparater) (se billedet nedenfor)
Følg vejledningen på skærmen i NutriU-appen.
Se også brugervejledningen til din køkkenenhed for at få yderligere oplysninger. Du kan finde den på www.philips.com/support
Bemærk: I nogle tilfælde beder din smartphone dig om at skifte til et bedre Wi-Fi med en internetforbindelse, når den er tilsluttet Philips-opsætningsnetværket under parring. Afvis denne handling, da det vil afbryde parringsprocessen.
Hvis du får vist Error 3 eller *Conn-3 i NutriU-appen, og du allerede har fulgt ovenstående trin, skal du gøre følgende:
Afslut den igangværende parringsproces.
Hvis køkkenenheden vises under "Connected Devices" (Tilsluttede enheder) under fanen "Appliance” (Apparat), skal du slette den derfra.
Kontrollér, om køkkenenheden allerede er parret med dit Wi-Fi ved at se, om der vises en konstant lysende Wi-Fi-indikator på enhedens skærm.
Hvis det er tilfældet, skal du genstarte parringen via fanen "Appliance” (Apparat) i NutriU og bruge funktionen "Skip Setup" (Spring WiFi-opsætning over) (for at springe WiFi-opsætning over) på det første skærmbillede (se billedet nedenfor).
Hvis det ikke er tilfældet, skal du udføre to til tre fabriksnulstillinger på køkkenenheden, tage stikket ud efter hver nulstilling og vente i to minutter, før du tilslutter den igen. Prøv derefter at genstarte parringen via NutriU.
Hvis ingen af ovenstående instruktioner løser problemet, bedes du kontakte os for at få yderligere hjælp.