0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min forældreenhed vil ikke tænde

    Udgivet den 19. marts 2025

    Kontrollér, om batteriet til din Philips Avent Premium Connected-forældreenhed til babyalarmen er fuldt opladet.

    Hvis ikke, skal du først kontrollere og sikre dig, at du bruger den originale Philips-adapter, der fulgte med din skærm. Denne adapter er designet i henhold til din skærms opladningsspecifikationer, og brug af andre adaptere kan påvirke ydeevnen.

    Hvis du bruger den korrekte adapter, men batteriniveauet stadig er lavt, skal du gøre følgende. 

    1. Tilslut strømadapteren, og slut den til forældreenheden (billede 1).
    2. Hvis forældreenheden er slukket, tændes displayet kortvarigt og viser et billede af en baby i en vugge med Philips Shield-logoet (billede 2). Indikatoren for opladning på skærmen skifter også til orange for at angive, at din enhed oplades (billede 3).
    3. Derefter skifter billedet på skærmen kortvarigt til et batteriikon (billede 4) i ca. 5 sekunder for at angive, at opladningen er i gang, og slukker derefter igen.
    4. Når skærmen er slukket, kan du tænde forældreenheden. For at tænde den skal du trykke på on/off-knappen i ca. 2 sekunder (billede 5).
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.