0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Min elkedel med dobbelt væg fra Philips viser en fejlkode

    Udgivet den 13. marts 2025

    Hvis der vises en fejlkode på displayet på din Philips-elkedel med dobbelt væg, kan du finde de mulige årsager og løsninger nedenfor.

    En E1-fejlkode angiver, at sikring mod tørkogning har registreret, at der ikke er vand i elkedlen. Lad elkedlen køle af, og fyld den derefter med vand, før du genstarter apparatet.

    En E2-fejlkode angiver en fejl i temperatursensoren. Kontakt os, eller send enheden til et Philips-servicecenter for at få den efterset.

    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Kontakter Philips

    Vi hjælper dig gerne

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.