1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    Support

    Bestilling

    Placer en ordre

    Hvordan bestiller jeg et produkt?

    Følg nedenstående trin for at placere en ordre: 

     

    1. Placer dit produkt i din digitale indkøbskurv, ved at trykke på den orange knap ''Tilføj til indkøbskurv''.

    2. Hvis du allerede er logget ind, så kan du fortsætte med din ordre med det samme. Er du ikke logget ind? Så kan du vælge at logge ind, oprette en ny account  eller fortsætte dit køb som gæst.

    3. Ordrer kan sendes via UPS til en adresse efter eget valg eller blive afhentet hos et UPS opsamlingspunkt tæt på dig, valget er dit.

    4. Vælg en af vores betalingsmuligheder og betal for din ordre.

    5. Du vil modtage en ordrebekræftelse fra os via e-mail.

    6. Når din ordre er blevet sendt vil du modtage et UPS tracking nummer enten via e-mail eller SMS.

     

    Related questions:

    Var denne information nyttig

    Ændre eller annuller ordre

    Hvordan annullerer jeg min ordre?

    For at sikre, at din ordre bliver leveret hurtigst muligt, behandler vi alle ordre med det samme. Derfor er det ikke muligt at annullere eller ændre ordren mellem bestilling og levering.

     

    Du kan nægte modtagelse af din pakke ved døren eller sende din bestilling retur til os gratis. Hvis du beslutter dig for at returnere din ordre, kan du se nedenstående artikel.

     

    Relaterede spørgsmål:

    - Hvordan returnerer jeg et produkt?

    Var denne information nyttig

    Hvordan kan jeg ændre min leveringsadresse?
    Ændring af leveringsadresse efter en bestilling er ikke altid mulig. Vi anbefaler dig at vente på, at dit tracking number er tilgængeligt, når produktet er afsendt. Du kan da enten kontakte UPS direkte eller besøge ups.com med dit tracking nummer og kontrollere, om det er muligt at ændre leveringsadressen. Du bliver muligvis bedt om at oprette en konto hos UPS. Bemærk venligst, at Philips kundeservice ikke kan hjælpe dig med at ændre leveringsadressen.

    Var denne information nyttig

    Ordre status

    Hvordan sporer jeg min ordrestatus?

    Du kan nemt undersøge status for din ordre selv ved at klikke her. Indtast dit ordrenummer og din emailadresse og klik på ''søg ordre''.

     

    Relaterede spørgsmål:

    Var denne information nyttig

    Min ordre er blevet annulleret automatisk
    Vi kan i visse tilfælde blive nødt til at annullere en ordre. Oftest skyldes det, at produktet er udsolgt på lageret. I så fald vil du blive orienteret via email. Vi beder dig venligst bestille produktet igen:
    a) Samme produkt
    b) En anden version af samme produkt
    c) Gennem at vælge et andet produkt

    Det er desværre ikke muligt at bestille et produkt som er udsolgt på lageret. Eventuelle omkostninger forbundet med bestillingen, vil blive refunderet automatisk. Vi undskylder din ulejlighed.

    Var denne information nyttig

    Lager status

    Hvordan sporer jeg min ordrerstatus?
    Produkter på lager viser en grøn ''på lager'' og en orange ''tilføj til indkøbskurv'' knap. Produkter der ikke er på lager viser en rød ''ikke på lager'' og kan ikke lægges i kurven. Du kan ikke købe et produkt der ikke længere er på lager.

    Var denne information nyttig