1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    Support

    Betaling

    Betalingsmuligheder

    Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
    Philips Shop accepterer følgende betalingsmuligheder: Debit- og kreditkort (Visa og MasterCard) og PayPal og Klarna. Alle betalingsmetoder er gratis, da vi ikke opkræver transaktionsgebyrer.

    Var denne information nyttig

    Rabatkoder

    Hvordan kan jeg indløse min rabatkode?
    Du kan indløse din rabatkode ved at indtaste koden i feltet ''Indtast rabatkode'' og derefter klikke på ''Anvend'' under kassen. Du kan kun bruge rabatkoden én gang. Visse rabatkoder er muligvis ikke gyldige for bestemte produktkategorier eller allerede nedsatte produkter.

    Var denne information nyttig

    Hvad skal jeg gøre hvis jeg får en fejlmeddelelse under indløsning af min rabatkode?
    Rabatkoden skal være komplet, og eventuelle bindestreger (-) eller specialtegn er også en del af rabatkoden. Hvis du har forsøgt alt, og din rabaktode stadig ikke virker, skal du kontakte os. Vi hjælper dig gerne yderligere.

    Var denne information nyttig

    Betal senere

    Hvordan virker Klarna ''betal senere''?
    ''Betal senere'' giver dig muligheden for at handle nu og betale for dit køb inden for 14 dage fra det øjeblik din ordre er afsendt. Inden for 2 dage efter du har bestilt, modtager du en e-mail fra os med alle relevante betalingsinstruktioner. Du skal derefter betale for dit køb inden for 14 dage. Der er ingen gebyrer for denne betalingsmetode, så længe du betaler inden for 14 dages periode.

    Var denne information nyttig

    Betalingsfejl

    Min betaling er mislykket

    For at forhindre betalingsfejl, anbefaler vi at du sørger for, at den faktureringsadresse du angiver, svarer til den adresse som din bank har på dig.Sørg også for at kredit- / betalingskortet ikke er udløbet og har tilstrækkelige midler til rådighed.

     

    Det kan også hjælpe, at rydde browserens cache og cookies.

     

    Vi anbefaler at du prøver igen, helst med en anden betalingsmetode.

     

    Hvis problemet fortsætter, bedes du kontakte din bank eller kortudsteder.

    Var denne information nyttig

    Faktura

    Hvordan kan jeg gemme min faktura?
    Du modtager din faktura via e-mail inden for 1-2 arbejdsdage fra din bestilling. Når fakturen er tilgængelig, kan du også downloade din faktura fra din Philips shop-konto. Log ind på din account. Klik på ''se din ordrehistorik''. ''Vælg dit bestillingsnummer og klik derefter på fakturen for at downloade det.

    Var denne information nyttig