1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Få lige den support, du skal bruge
    Leder du efter en bestemt løsning til dit produkt?

    Der er ikke noget cremelag på min SENSEO®-kaffe

    Opdateret den 2022-04-08

    Det kan ske, at SENSEO-kaffens skum- eller cremelag bliver mindre med tiden. Der er flere måder, hvorpå du kan forsøge at løse problemet selv. Brug nedenstående tips til at forbedre SENSEO®-kaffens cremelag.

    Kaffepuden er ikke isat korrekt

    Læg kaffepuderne med den buede side nedad i midten af pudeholderen for at sikre en god kaffegennemstrømning.

    Sådan isættes SENSEO-kaffepuder

    Kaffeudløbet er beskidt

    Adskil kaffeudløbet, og rengør alle dele i opvaskemaskinen eller med opvaskemiddel og varmt vand.

    Pudeholderen er tilstoppet

    En tilstoppet pudeholder kan reducere kvaliteten af SENSEO®-cremelaget. Følg denne vejledning for at rengøre pudeholderen:

    Rengøringsinstruktioner

    1. Rengør pudeholderen i opvaskemaskinen eller brug en børste til at rengøre pudeholderen (se billede nedenfor)
    2. Sæt pudeholderen tilbage i kaffemaskinen
    Sådan rengøres SENSEO-pudeholderen

    Kalkaflejringer blokerer for kaffegennemstrømningen

    Afkalk din SENSEO®-kaffemaskine mindst hver tredje måned for at holde maskinen fri for kalk. Sørg for at anbringe pudeholderen i kaffemaskinen inden afkalkningen. Du kan finde detaljerede instruktioner i brugervejledningen, som blev leveret sammen med din SENSEO®-kaffemaskine.

    Hvis ingen af disse trin løser problemet, skal du kontakte os for at få hjælp.

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.