0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips support

    Philips-garanti for Sundhed

    Smartsleep・ søvn・ astma

    Alle Philips produkter er designet og fremstillet ud fra høje standarder, deres ydeevne er af høj kvalitet, og de er lette at bruge og installere. Hvis du skulle støde på vanskeligheder under installation eller brug af dit produkt, anbefaler vi dig først at rådføre sig med betjeningsvejledningen eller oplysningerne i supportafsnittet på dette websted.
     
    Hvis dit produkt skulle vise sig at være defekt, sørge for at reparere eller udskifte produktet i henhold til garantivilkårene i det land, hvor du har købt produktet. 
     
    Denne internationale Philips garanti har ingen indvirkning på dine lovfæstede rettigheder som forbruger i henhold til gældende lokal lovgivning eller på dine rettigheder over for sælgeren i forbindelse med din købstransaktion.

    Garantiperiode


    Garantien for ovennævnte produktkategorier gælder i 2 år fra købsdatoen. Medmindre andet er angivet i Brugervejledningen.

    Hvem er dækket?

    Philips garanti gælder for:

     

    • Produkter købt hos en autoriseret Philips forhandler.

    • For den person, der kan fremvise en original faktura eller kvittering med angivelse af købsdato, forhandlerens navn og produktets modelnummer.

     

    Garantien træder i kraft den dag, du køber produktet fra en autoriseret forhandler og udløber efter den garantiperiode, der er anført i nedenstående tabel. Hvis der opstår defekter på grund af fabriksdefekter i garantiperioden, reparerer eller udskifter Philips produktet gratis. Når du skifter produkt, er det originale produkts købsdato startdatoen for garantien. Philips garantien gælder kun, hvis produktet er håndteret korrekt til det tilsigtede formål og i overensstemmelse med brugsanvisningen.

    Hvad er ikke omfattet?

    Garantien dækker ikke deraf følgende tab, inklusive, men ikke begrænset til, mistede data eller mistet indtjening. Philips-garantien gælder ikke, hvis:

    • Købsdokumenterne på nogen måde er blevet ændret eller gjort ulæselige.

    • Produktets model- og/eller serienummeret (hvis dette findes) er blevet ændret, fjernet eller gjort ulæseligt.

    • Reparationer eller produktændringer samt ændringer udført af uautoriserede serviceorganisationer eller personer.

    • Produktet bliver brugt til kommercielle formål.

    • Defekten er forårsaget af misbrug eller forkert brug af produktet eller af miljømæssige forhold, der ikke er i overensstemmelse med den anbefalede anvendelse af produktet. Defekten skyldes tilsluttet periferiudstyr, ekstra udstyr eller tilbehør andet end det, der anbefales af Philips.

    • Skaden er forårsaget af uheld, inklusive, men ikke begrænset til, lynnedslag, unormal spænding, vand eller brand, naturkatastrofe eller transportulykke.

    • Skaden er forvoldt af dyr.

    • Produktet er defekt på grund af slitage på dele, som kan betragtes som forbrugsdele eller dele fremstillet af glas.

    • Produktet fungerer ikke korrekt, fordi det ikke oprindeligt var designet, fremstillet, godkendt og/eller autoriseret til det land, hvor du bruger det produkt, hvilket kan ske i tilfælde, hvor varen er købt i et andet land.

    Defekt produkt?

    For at undgå unødig ulejlighed råder vi dig til at læse betjeningsvejledningen omhyggeligt eller rådføre dig med supportafsnittet på dette websted for yderligere støtte, før du kontakter Philips eller din forhandler. For at indberette et problem med dit produkt og modtage service bedes du kontakte Philips Consumer Care-teamet eller din forhandler. Philips-kontaktoplysninger findes på dette websted.

     

    For at kunne hjælpe dig effektivt, når du kontakter Philips eller din forhandler, beder vi dig have følgende til rådighed:

    • den originale faktura eller kassebon med angivelse af datoen for købet, forhandlerens navn og produktets modelnummer 

    • serienummeret for dit produkt, hvis dette findes (ikke alle Philips-produkter har et serienummer)

    • Modelnummeret og serienummer kan findes i batterirummet eller på produktets bagside eller bund.

    Fejlfinding og reparation

    Har du brug for hjælp med produktet?

    Find reservedele og tilbehør

    Find reservedele eller tilbehør for dit produkt

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.