1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvad hvis en fejl på Philips-fjernsynet indikerer, at en Android-app/Google Play-butik ikke længere virker?

    Udgivet den 2018-01-04

    Situation

    Fjernsynets Android-menu viser en meddelelse om, at en app er stoppet.
    Derudover kan der ske et af følgende:

    • Appen kan ikke åbnes.

    • Det er ikke muligt at installere eller opdatere appen via Google Play-butikken.

    Svar

    Fjernsyn med Android-styresystem anvender Google Play™-butikken til at få adgang til apps, spil og andre Google-tjenester. Hvis der vises en fejlmeddelelse fra en bestemt app, som ikke fungerer korrekt, skal du gøre følgende for at genoprette dens funktionalitet:

    1. Deaktiver app'en (ikke tilgængelig for kritiske system-apps)

    ● Tryk på knappen “Home” på fjernsynets fjernbetjening for at åbne startmenuen.
    ● Vælg Indstillinger / [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Android-indstillinger] (Android Settings) > Apps.
    ● Markér appen som fejlmeddelelsen berører, og tryk på “OK”.

    ● Vælg Deaktiver eller Afinstaller, og tryk på “OK” igen.

    2. Ryd app-data

    ● Tryk på knappen “Home” på fjernsynets fjernbetjening for at åbne startmenuen.
    ● Vælg Indstillinger / [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Android-indstillinger] (Android Settings) > Apps.
    ● Markér appen som fejlmeddelelsen berører, og tryk på “OK”.

    ● Vælg [Slet data] (Clear Data), og tryk på “OK” igen.

    3. Genaktiver app'en (hvis trin 1 ikke lykkedes, fortsættes til næste trin)

    ● Tryk på knappen “Home” på fjernsynets fjernbetjening for at åbne startmenuen.
    ● Vælg Indstillinger / [Generelle indstillinger] (General Settings) > [Android-indstillinger] (Android Settings) > Apps.
    ● Markér appen som fejlmeddelelsen berører, og tryk på “OK”.

    ● Vælg Aktiver eller Installer, og tryk på “OK” igen.

    4. Ryd internethukommelsen

    Tryk på “Home”-knappen på fjernbetjeningen til fjernsynet, og vælg:

    Opsætning > Netværk / [Netværksindstillinger] (Network Settings) > [Ryd internethukommelse] (Clear Internet Memory) / [Ryd apps-hukommelse] (Clear Apps memory)
    Eller
    [Trådløs og netværk] (Wireless and Networks) > [Kabelforbundet eller Wi-Fi] (Wired eller Wi-Fi) > [Ryd internethukommelse] (Clear Internet Memory)

    Bemærk: “Google Play Services”, “Google Play Store” og “Google Services Framework” er apps, som kører i baggrunden som en ramme for Android-platformen.

    Hvis fejlmeddelelsen stadig vises, skal du gentage trin 1, 2 og 3 for disse apps. Hvis problemet ikke kan afhjælpes, skal du henvende dig til Google Play Store eller til appudvikleren, da disse apps er downloadet fra tredjeparter.

    Bemærk: For at kunne håndtere denne form for adfærdsproblemer, anbefales det at aktivere statistikfunktionen i fjernsynets indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger. Tryk på knappen “Options” på fjernbetjeningen, mens du er i app-galleriet, og markér den anden firkant [Statistik, der hjælper os med at forbedre Smart TV-servicen] (Statistics to help us improve the Smart TV service) for at åbne indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 55PFT6510/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 55PUS7909/12 , 65PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS9109/12 , 42PUS7809/12 , 55PUS7809/12 , 49PUS7809/12 , 48PFS8109/12 , 55PUS8809/12 , 55PFS8209/12 , 55PFS8109/12 , 48PFS8209/12 , 42HFL7108D/12 , 47HFL7108D/12 , 42HFL7008D/12 , 47HFL7008D/12 , 42PFL6158S/12 , 60PFL6008S/12 , 55PFL7108S/12 , 55PFL7008S/12 , 55PFL6678S/12 , 55PFL6188S/12 , 55PFL6158S/12 , 47PFL7108S/12 , 47PFL7008S/12 , 47PFL6678S/12 , 47PFL6188S/12 , 42PFL7008S/12 , 42PFL6678S/12 , 42PFL6188S/12 , 42PFL6008S/12 , 47PFL6008S/12 , 47PFL6158S/12 , 55PFL6008S/12 . Klik her for at vise flere produktnumre Klik her for at vise færre produktnumre

    Ofte stillede spørgsmål

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.