1
0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    • Fordele med Philips Shop

    • 30 dages returret

    • 2 års garanti

    • Fri fragt

    Produkter

    Philips´coronavirus svar

     

    Hos Philips, er vores kunders og ansattes helbred og sikkerhed vores topprioritet. I denne svære tid, med coronavirus udbruddet, tager vi alle de nødvendige forholdsregler for at sikre dette.

     

    Vi følger forholdsreglerne fra World Health Organization (WHO) og de lokale myndigheder meget tæt, og opdaterer vores forholdsregler som følger.

     

    Vores onlinebutik er åben som sædvanligt. Selvom dette er udfordrende forhold, så gør vi vores yderste for at fortsætte med at give dig den oplevelse som du forventer af os.

    Levering

     

    Vores varehuse og distributionspartnere har taget ekstra hygiejneforholdsregler for at sikre en sikker levering til dit hjem. Vi holder konstant meget tæt øje med situationen, og vi arbejder meget tæt sammen med vores partnere, for at sikre at alle nødvendige helbreds- og hygiejnestandarder overholdes.

     

    I visse områder, kan afhentningspunktet være lukket, men hjemmelevering er fortsat mulig. For at gøre det enklere for dig, tilbyder vi nu gratis levering på samtlige ordrer indtil den 30. juni 2020.

     

    Nuværende leverancer kan tage lidt længere tid.

    Returer

     

    Vores returservice er fortsat til rådighed, med afhentning fra dit hjem med UPS. Venligst se deres seneste serviceupdate. Hvis du ikke har en printer hjemme til etiketten, så kan UPS forsyne dig med de etiketter du behøver.

     

    For køb gjort fra den 1. maj til den 30 juni, så vil returperioden være forlænget til 45 dage fra datoen for dit køb.

    Consumer Care

     

    Vores Consumer Care agenter står til rådighed til at hjælpe dig. Det er muligt at åbningstiderne er ændret, eller at du hører en vis baggrundsstøj under opkaldet. Agenterne arbejder hjemme, for at sikre deres helbred og sikkerhed.

     

    Selvbetjeningsmulighederne er tilgængelige her 24/7, eller find dine kontaktmuligheder her.

    Service & Reparationer

     

    Grundet forebyggelsesregler fra lokale regeringer, så vil mange af vors lokale service- og reparationscentre være midlertidigt lukket, eller have reducerede åbningstider. De servicecentre som er åbne, vil tage ekstra hygiejneforholdsregler.

     

    Vores servicecentre fortsætter med at være tilgængelige, til at foretage reparationer med ekstra sikkerhedsforanstaltninger og hygiejneforholdsregler. Det kan tage lidt længere tid end forventet at returnere produktet til dig, men vi vil holde dig opdateret. 

    De forholdsregler vi tager, er for at sikre helbred og sikkerhed for alle. Det er vores hovedprioritet. Vi takker for din forståelse, i denne uventede situation.

      FAQs

      Kan jeg stadig lægge en ordre på Philips´ hjemmeside?
      Ja, Philips websitet er fuldt funktionsduelig. Du kan fortsætte med at shoppe.

      Var denne information nyttig

      Vil min ordre blive leveret i tide?

      Leveringstider kan blive påvirket af de forholdsregler som vi har taget. Din ordre vil blive leveret så snart som muligt. Vi vil holde dig orienteret gennem hele forløbet.

       

      Da der i øjeblikket er mere travlt end sædvanligt, kan leverancer tage lidt længere tid.

      Var denne information nyttig

      Hvis jeg nu har behov for at returnere et køb?
      Vi har udvidet returperioden til 45 dage, gældende fra datoen for købet for alle produkter bestilt fra og med den 30. juni 2020. Du kan returnere dit produkt gratis i den periode. Returen vil blive afhentet ved dit hjem af UPS.

      Var denne information nyttig

      Kan jeg stadig afhente mine varer ved et afhentningspunkt?
      Vi anbefaler at du vælger hjemmelevering, istedet for et afhentningspunkt. De lokale regeringers forebyggelsestiltag fører til lukning af alle detailaktiviteter (Butikker, restauranter, barer, pubber) i en ikke fastsat periode. Mange afhentningspunkter lukker, så vi kan ikke garantere at det sted du har valgt på din betalingsside vil være åben, når du har behov for det. Hvis du vælger et afhentningspunkt som er midlertidigt lukket, vil din pakke blive opbevaret hos UPS, og du vil således skulle kontakte UPS for at kunne få den leveret til dit hjem.

      Var denne information nyttig

      Er det sikkert at modtage pakker?

      Vi har iværksat ekstra forholdsregler i vores varehuse. Vi råder dig til at vaske dine hænder efter du modtager enhver pakke.

       

      WHOs vejledning siger at ”sandsynligheden for at en smittet person smitter kommercielt gods, er lav og risikoen for at blive smittet med virusen som forårsager COVID-19 fra en pakke som har været transporteret, flyttet og udsat for varierende forhold og temperaturer er ligeledes lav”.

      Var denne information nyttig

      Kan jeg stadig få mit produkt repareret af Philips?

      Servicecentre i visse lande er midertidigt lukket, eller opererer med begrænset kapacitet. Vi anmoder dig om at kontakte dit lokale servicecenter før besøg.

       

      Find yderligere svar i vores webshop FAQ. Telefon- og chatsupport er til rådighed her.

      Var denne information nyttig