0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Hvordan kan jeg slette eller eksportere mine data i Daily OneBlade-appen?

    Udgivet den 23. februar 2024
    Brugere af Philips OneBlade-appen kan slette deres kontooplysninger eller anmode om en eksport af dem ved at gå til profilafsnittet i appen og følge vejledningen på skærmen. 

    Hvis du har anmodet om en eksport af dine data, skal du vente, indtil du har modtaget dem, før du sletter din Philips-konto. 

    Du kan finde alle oplysninger om, hvordan dine data administreres, i vores politikker for data og beskyttelse af personlige oplysninger.

    Oplysningerne på denne side gælder for følgende modeller: QP4631/65 , QP4530/30 .

    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.