0

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

    Philips-support

    Jeg kan ikke betjene min Philips-køkkenenhed med min HomeID-app

    Udgivet den 19. februar 2024
    Hvis du ikke kan betjene din Philips-køkkenenhed med HomeID-appen, kan du finde nogle mulige årsager og løsninger her.
    Hvis du oplever forbindelsesproblemer, skal du frakoble din køkkenenhed.
    · Vent i 30 sekunder, inden du tilslutter den igen og tænder for den.
    · Sørg for, at din køkkenenhed opretter forbindelse til dit hjemmenetværk, som angives ved, at Wi-Fi LED-indikatoren lyser konstant.
    · Sørg for, at din køkkenenhed parres med HomeID på din telefon. Du kan kontrollere parringsstatus i HomeID-appen.
    · Din køkkenenhed må ikke være for langt væk fra routeren (i bedste fald inden for en afstand på 1 meter).
    · Sørg for, at andre apparater ikke er for tæt på, da de kan blokere for signalet.
              
    • Sørg for, at din smartphone har forbindelse til internettet.
      · Hvis du bruger en VPN-forbindelse, skal du deaktivere den, da dette kan medføre problemer.
      · Luk og åbn HomeID-appen.
      · Sørg for, at du har den nyeste version af HomeID installeret (se i din app-butik).
      · Tøm HomeID-appens cache i indstillingerne.
      · Slet din parrede køkkenenhed under HomeID-apparatets fane, og genstart parringsprocessen.
    • Som et sidste trin kan du nulstille din køkkenenhed til fabriksindstillingerne og slette din enhed fra HomeID-appen i indstillingerne. Tag derefter stikket til køkkenenheden ud af stikkontakten, og sæt stikket i igen. Genstart tilslutnings- og parringsprocessen. Bemærk: Nulstilling af køkkenenheden afbryder forbindelsen til dit Wi-Fi-hjemmenetværk og parrede smartenheder og sletter alt personligt tilpasset indhold, f.eks. gemte favoritter, fra din køkkenenhed. Hvis de ovenstående instruktioner ikke hjælper, bedes du kontakte den lokale kundeservice for at få yderligere hjælp.
    Som et sidste trin kan du nulstille din køkkenenhed til fabriksindstillingerne og slette din enhed fra NutriU-appen i indstillingerne. Tag derefter stikket til køkkenenheden ud af stikkontakten, og sæt stikket i igen. Genstart tilslutnings- og parringsprocessen. 

    Bemærk: Nulstilling af køkkenenheden afbryder forbindelsen til dit Wi-Fi-hjemmenetværk og parrede mobile enheder og sletter alt personligt tilpasset indhold, f.eks. gemte favoritter, fra din køkkenenhed.

    Hvis alle ovenstående instruktioner ikke hjælper, bedes du kontakte din lokale kundeservice for at få problemet undersøgt yderligere.
    Kontakt Philips

    Vi sidder klar til at hjælpe dig

    Leder du efter noget andet?

    Se alle Philips Support-muligheder

    Vores websted vises bedst med den nyeste version af Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.